تعمیر لباسشویی ال جی

روزها لباسشویی ال جی لباس های ما را با بهترین عملکرد و تمیز شستشو میداد و ما حتی به سختی به کارکردن آن فکر میکردیم و یا متوجه نقش پررنگ ماشین لباسشویی در زندگی می شدیم. تا اینکه یک مشکل در عملکرد لباسشویی مان بوجود آمده و حالا متوجه تاثیر بسیار زیاد ماشین لباسشویی در زندگی امروزی خود میشویم و خلل بزرگی در عملکرد خوب ما حتی در دیگر حوزه های زندگی بوجود می آید. ما در گروه تعمیر هوم حال شما را درک می کنیم و با تکیه بر تخصص تعمیرکاران با تجربه خود، با اعتبار ۱۵ سال در کنار شما بودن، تعمیر لباسشویی ال جی را با مناسب ترین قیمت، در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم. فقط کافیست با متخصصین با تجربه تعمیرهوم برای تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا در همان روز اقدامات لازم برای حل مشکل شما انجام گیرد و یا با ما در این مقاله برای آشنایی با ۱۰ مشکل رایج تعمیر لباسشویی ال جی همراه شوید.

۱- چرا لباسشویی ال جی من به اطراف حرکت می کند؟
۲- چرا شستشوی لباسشویی ال جی بسیار پر سر و صدا است؟
۳- چرا لباسشویی ال جی من لباس هایم را پاره می کند؟
۴- چرا لباسشویی ال جی تخلیه نامناسب یا آهسته دارد؟
۵- زمانی که لباسشویی ال جی نمی چرخد چکارکنم؟
۶- چرا لباسشویی ال جی آب پر نمیکند؟
۷- چرا درب لباسشویی ال جی باز نمی شود؟
۸- اقدامات لازم وقتی لباسشویی ال جی بوی بدی دارد؟
۹- چرا لباسشویی ال جی روشن نمیشود؟
۱۰- چرا لباسشویی ال جی تخلیه نمیشود؟

لباسشویی ال جی مطمئناً ماشین‌ سخت و مقاومی است، اما مانند همه قطعات تکنولوژی، از ایراد مصون نیست. با همراهی ما در این مطلب دقیقاً خواهید دانست که برای مراقبت چه کارهایی لازم است و ممکن است بتوانید هر مشکلی را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی تر برطرف کنید. بنابراین، بیایید به ۱۰ مشکل رایج لباسشویی ال جی که باید مراقب آنها باشید نگاهی بیندازیم.

چرا لباسشویی ال جی خراب میشود؟

برای ماشینی که خیلی زیاد کار می کند، تعجب آور نیست که گهگاه خراب شود یا عملکرد آن تا حدی افت داشته باشد. میتوانید قبل از اینکه با متخصصین تعمیر هوم برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس حاصل کنید موارد زیر را در ماشین خود بررسی نمایید.

چند نکته ایمنی در تعمیر لباسشویی ال جی

همیشه قبل از هر کاری برای بررسی کردن ماشین لباسشویی آن را از برق بکشید، مهم نیست که تعمیرات چقدر جزئی به نظر می رسد. همچنین به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بسیار سنگین هستند و می توانند واژگون شوند. دستگاه را کج نکنید و بدون کمک آن را حرکت ندهید.

تعمیر لباسشویی ال جی وقتی به اطراف حرکت می کند

۱- تعمیر لباسشویی ال جی وقتی به اطراف حرکت می کند؟

اکثر ماشین‌های لباسشویی تا حدی لرزش دارند، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی لرزش لباسشویی ال جی خود شدید یا به نظر می‌رسد که در حال تکان خوردن است، نگران نباشید، این یک مشکل رایج است. ممکن است به این دلیل باشد که لباسشویی شما روی زمین به صورت تراز قرار نگرفته یا کمک فنرها از شاسی لباسشویی جدا شده اند.

چرا شستشوی ماشین لباسشویی ال جی  بسیار پر سر و صدا است

۲- تعمیر لباسشویی ال جی که پر سر و صدا است

ماشین‌های لباسشویی در هنگام کار صدای زیادی ایجاد می‌کنند، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی صدا شدید، دلایل متعددی وجود دارد. بیشتر اوقات به این دلیل است که یک شی مانند سکه به طور تصادفی همراه با لباس شما وارد لباسشویی شده است.
اگر هیچ شی خارجی نمی‌بینید، ممکن است به دلیل این باشد که چیزی در دیگ گیر کرده است. مورد دیگری که امکان دارد دلیل صدای زیاد ماشین باشد این است که یقه شورهای داخل لگن شکسته باشد و باعث صدای ایجاد شده باشد.

3- چرا ماشین لباسشویی ال جی من لباس هایم را پاره می کند؟

۳- تعمیر لباسشویی ال جی وقتی لباس هایم را پاره می کند؟

هیچکس نمی‌خواهد پاره شدن و یا آسیب دیدن لباس‌هایش را در طول چرخه شستشو تجربه کند، اینطور نیست؟ اما اگر این را تجربه کردید، نگران نباشید زیرا ممکن است بتوانید با تعمیر لباسشویی ال جی خود مشکل را برطرف کنید تا دیگر تکرار نشود. مانند بسیاری از مشکلات لباسشویی، پاره شدن لباس ها می تواند به دلیل گیرکردن اجسام خارجی در دیگ باشد. بنابراین، آن را به دقت بررسی کنید تا ببینید آیا جسم خارجی وجود دارد که نیاز به برداشتن دارد. و یا دلیل دیگر اینکه اگر یقه شورهای داخل لگن شکسته باشند می توانند باعث پاره شدن لباس ها بشوند.

4- چرا ماشین لباسشویی ال جی تخلیه نامناسب یا آهسته دارد؟

۴- تعمیر لباسشویی ال جی وقتی تخلیه نامناسب یا آهسته دارد؟

اگر لباسشویی شما به طور ناگهانی شروع به تخلیه آهسته کرد و بعد از یک چرخه شستشو آب اضافی در ماشین مشاهده کردید، ممکن است آنقدرها هم که به نظر می رسد جدی نباشد. میتوانید فیلتر را بررسی کنید و ببینید که آیا مانعی در راه تخلیه وجود دارد یا خیر، به یاد داشته باشید که به طور منظم فیلتر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کثیفی وجود ندارد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی زمانی که نمیچرخد

۵- تعمیر لباسشویی ال جی زمانی که نمی چرخد

لباسشویی ال جی شما وقتی نمی چرخد می تواند نشانه ای از مشکلات موتور یا مشکلات جدی تر باشد، همچنین ممکن است یک مشکل ساده و آسان باشد مثل اینکه اگر لباسشویی شما باری را حمل می کند که خیلی سنگین یا خیلی سبک است، ممکن است نچرخد. بنابراین، بار داخل ماشین لباسشویی ال جی خود را دوباره تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید، بسیاری از ماشین‌ لباسشویی های مدرن تنها زمانی می‌چرخند که به وزن خاصی برسند.

تعمیر لباسشویی ال جی که آب پرنمی کند

۶- تعمیر لباسشویی ال جی که آب پرنمی کند

پر نشدن لباسشویی با آب، میتواند یک زنگ خطر مهم باشد و یا ممکن است به دلیل مسئله ساده ایی مثل گرفتگی یا پیچ خوردگی شلنگ آب لباسشویی باشد، بنابراین به سادگی میتوان ابتدا این مسیله را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شلنگ آب پیچ خوردگی یا گرفتگی ندارد.

7- چرا درب ماشین لباسشویی ال جی باز نمی شود؟

۷- تعمیر لباسشویی ال جی که درب آن باز نمی شود

وقتی درب لباسشویی باز نمی شود، احساس می کنید که در حال تلاش برای باز کردن درب خزانه بانک هستید. خوشبختانه رفع این مشکل ممکن است خیلی سخت نباشد، اگر هنوز آب در لباسشویی شما وجود دارد، کافی است برای تعمیر لباسشویی ال جی خود، دوباره یک برنامه شستشو تنظیم کنید تا به مرحله تخلیه برسد. اگر لباسشویی تشخیص بدهد هنوز آب در داخلش وجود دارد، درب لباسشویی ال جی باز نمی شود، بنابراین به سادگی با تنظیم آن در یک چرخه ی شستشوی دیگر ممکن است مشکل حل شود. در کنار این موضوع حتما فیلتر تخلیه آب را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی برای جلوگیری از تخلیه آب وجود ندارد.

8- اقدامات لازم وقتی ماشین لباسشویی ال جی بوی بدی دارد؟

۸- تعمیر لباسشویی ال جی وقتی بوی بدی دارد

بوی نامطبوع لباسشویی ممکن است مشکل جدی به نظر نرسد، ولی یکی از هدف های شستشوی لباس ها رفع  بوی نامطبوع آن هاست پس زمانی که با وجود مشکل بوی نامطبوع در لباسشویی اقدام به شستشوی لباس میکنیم، شستن لباس ها به نظر بی فایده می رسد، خوشبختانه حل آن در اکثر موارد بسیار آسان است، بوی بد لباسشویی معمولاً به دلیل شستشو با آب سرد و مواد شوینده ی مایع ایجاد می شود. آب سرد و مواد شوینده ی مایع با هم ترکیب خوبی نیستند و می توانند منجر به تجمع باکتری ها و کثیفی شوند، بنابراین اگر با این مشکل مواجه هستید عادات شستشوی خود را تغییر دهید. شستشوی با درجات بالاتر دمای آب می تواند به حل این مشکل کمک کند و همچنین با شستشوی گاه و بیگاه با دمایی بالای آب میتوانید به افزایش طول عمر و بی نیاز شدن از تعمیر لباسشویی ال جی کمک کنید.

- تعمیر لباسشویی ال جی که روشن نمی شود

۹- تعمیر لباسشویی ال جی که روشن نمی شود

فوراً وحشت نکنید، ممکن است تعمیر آن آسان باشد!  اگر لباسشویی شما به طور ناگهانی کار نمی کند، پریزهای برق و فیوز خود را بررسی کنید، ممکن است به سادگی با تکان دادن سوئیچ یا تعویض فیوز مشکل حل شود. یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که به لباسشویی ال جی خود زمان دهید تا خنک شود، اگر لباسشویی خود را در مدت زمان کمی به دفعات زیاد استفاده کرده اید ممکن است بیش از حد گرم شده باشد.

- تعمیر لباسشویی ال جی که تخلیه نمی شود

۱۰- تعمیر لباسشویی ال جی که تخلیه نمی شود

تخلیه نشدن لباسشویی ال جی یک مشکل رایج است اما رفع آن نیز آسان است. در اکثر موارد، این مشکل به دلیل مسدود شدن شلنگ تخلیه ایجاد می شود، باید دستگاه خود را بیرون بکشید و شلنگ را جدا کرده و سپس آب داخل آن را دور بریزید. همچنین باید مطمئن شوید که فیلترهای شما نیز شفاف هستند.

امیدواریم راهنمای عیب‌یابی ما برای شما مفید بوده باشد، اما اگر خودتان نمی‌توانید مشکل را برطرف کنید، لطفاً با مهندسان تعمیر هوم تماس بگیرید با راه های ارتباطی تلفنی و یا ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق شبکه های اجتماعی دیگر همکاران ما در همان روز برای حل مشکل شما حاضر خواهند بود، خوشحال می‌شویم کمک کنیم.

نظر خود را درج نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *